Börja träna

Imorgon ska jag ta tag i min kropp, i mitt liv. Dax att börja träna lite hade jag tänkt.
Ska börja att dansa på friskis hade jag tänkt. Ska bli jätte roligt. Är verkligen peppad på att börja träna nu. Hade gärna haft en personlig tränare som kunde hjälpt mig med styrka och såna saker. Behöver nån som står bredvid o peppar lite, ger upp så lätt annars. ; )

Dagen har i övrigt varit bra, Har som sagt varit i stan med Pernilla, köpte 2 nya träningstoppar nu till min träning. De andra jag har har jag haft sen jag gick gymnasiet - känns som en evighet sen : ) Tnk vad tiden går...2005...

Stackars henke slog i fingret när han skulle byta till vinterdäck i söndags. Nageln är helt blå/svart och fingret ser ut som en Dennis Hot Dog. Jätte svullet och det bultar i det så till och med jag kan känna det. Stackars liten, han får ta o gå till vårscentralen imorgon.

Imorgon är det babysim som gäller för mig o Mio. Lillen va sjuk förra veckan så det ska bli roligt att komma tillbaks.
Nej, nu är det slut i hjärnan. Återkommer väl imorgon.

Godnatt!



Zzzz.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0