Måndag...

Ännu en dag på en ny vecka börjar ta slut. Bara 1 månad kvar till julafton. Ser verkligen framemot julen mer än nånsin just nu, kan nog va för att man har barn nu. Julen är väl mest till för barnen nu för tiden. Mysigt ska det bli iallafall! Ska bli spännande att se hur Mio handskas med granen när den väl kommer upp. Han lär väl gå själv vid det laget om han håller samma takt som han gjort hittills.

Idag har det inte hänt så mycket annars. Bara varit hemma med Mio, badat tillsammans lite och lekt såklart! Övar lite med honom på att han ska stå själv, han står några sekunder sen kastar han sig i min famn - så roligt och så mysigt!

Imorgon är det babyrytmik som gäller, kl: 9 på morgonen, precis när Mio brukar sova så han deckar direkt man sätter honom i bilen sen på vägen hem.
Får väl se om det blir nån tid över till datan imorgon, får ju försöka hålla min blogg i trim nu när jag väl startat en.

(Undrar när halvkusinen ska komma ut också...får bannemig bli snart tycker jag ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0