Tisdag morgon

Klockan är 10 på morgonen och redan har man hunnit med att vara på babyrytmik och andra saker. Kommer ihåg för några år sedan, då sov man vid denna tiden och kunde sova flera timmar till. Det blir det inget av nu längre, inte än på många år och då är man väl så morgonpigg att man inte kan sova längre än till 7. Ganska komiskt.... Känner mig just nu väldigt trött, skulle kunna sova en vecka känns det som. Tänk om man bara kunde få sova en hel natt ostört och få sovmorgon.... Men samtidigt hade jag aldirg i hela mitt liv bytt bort det jag har nu. Det är guld värt!

Babyrytmiken gick annars jätte bra. Mio tyckte det va mycket roligare idag än vad han har tyckt de andra gångerna, han börjar väl komma in i det mer nu och vant sig vid de andra barnen.

I eftermiddag ska jag in till stan med Pernilla, henkes syster. Får väl se om man hittar de sista julklapparna så har man allt fixat. Tyvärr bara pengarna som saknas... men det blir väl en ändring på ekonomin sen när båda jobbar - förhoppningsvis.

Ska nog ta o vila en stund nu när Mio ändå sover.... Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0