Hos mamma

Sitter hos mamma & Mange nu. Jag, Mio o mamma har varit på stranden idag och badat och gottat oss i solen. Mio är iaf ingen badkruka han. Han hoppar i som ingenting. För en annan tar det ett tag innan man vågar doppa sig. Trots havets 24,5 grader. ;)

Kom precis hem efter en lång promenad. Försökte få lillplutten till att somna men icke så nicke. Han är piggare än nånsin... Grillade kotletter tidigare ikväll. Blev mycket gott. Brie på lantbröd är heller aldrig fel. Gott gott!

Imorgon blir det nog stranden igen. Jag, Henke, Mio och kanske Mange. Mamma ska slita på jobbet så för henne blir det tyvärr inget strandbesök.... :(
Sen blir det Coctailparty för hela slanten!

På måndag börjar jobbet igen, känns både tråkigt och roligt. Klart det hade varit gott med lite till semester men vad gör man. Man har ju jobb iaf! Snart börjar pluggandet också! Ska söka en till utbildning också nu. Vill vill vill! ;)

Nu drar jag mig, ska ta tag i Mios somnande igen...

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0