Huvudvärk....

Har haft huvudvärk nu varje dag den senaste veckan i princip. Blodtrycket är inte det bästa heller, håller nästa på att tuppa av varje gång jag reser mig...Inget vidare...
Men men, livet stannar inte upp  för det. Mio håller mig i trimmas här hemma. ;) Här är fullt ös från morgon till kväll!

Snart ska vi bege oss till dagis o jobbet. jobbar till 17.30 idag. Känns sådär. Hatar att jobba dem tiderna men jag är glad att jag har ett jobb att gå till iaf!

Inne på fjärde dan idag med att räkna Points. Haha! Ganska roligt att kolla hur många points allt är värt som man sätter i sig. Ser även att jag inte alls äter vad jag bör göra. Har inte kommit upp till mina rek. points en enda dag. Så mina kilo som ska bort hänger nog på träningen. Men det hr gett resultat redan genom att cykla med Mio till dagis varje dag. :) Snart börjar dansen också! Skojsigt! :)

Längtar tills ikväll....saknar min Henke och saknar nästan redan Mio trots att han ligger en bit ifrån mig o sover. ;)

Vill skicka en "Krya på dig" kram till mamma o Johannes också innan jag avslutar här. KRAM!

Förresten...snart börjar jag plugga! :D

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0