Ush pi & fy!

Ingen vidare rolig dag det här...
Henke lyckades bli magsjuk igår så han har varit bästa kompis med toaletten inatt.... :(
Jag vill inte ha den skiten! Håller verkligen tummarna så att varken jag eller Mio får det! Vi vill förbli friska!!!

Igår stundades det även bröllop. Mellan Henkes mamma Eva och hennes Mats. Ett trevligt bröllop med 70 bikers! ;)
Som sagt bara synd att älsklingen fick i sig nån dum bakterie där.... Blev en tråkig kväll igår....

Idag har det annars varit lugnt här hemma. Henke har sovit Hela dan och jag & Mio har elkt doktor. Han har varit så underbart go idag min lilla pojk! Vi har myst hela dagen.

Imorgon blir det förhoppningsvis jobb - bara man inte blir sjuk...
Jobbar 14.30-17.30 så det blir inte många timmar iaf.

Nu ska jag lägga mig i soffan o kolla på friidrott.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0