Helgen

Fredagen började med en tripp till Ullared med mamma o Mange. Henke är inte särskilt förtjust i det stället så han blev hemma med Mio. Inte det optimala att ta med barn upp dit.
De flesta julklappar blev inhandlade plus lite kläder till mig, Henke o Mio. Slutade på en rimlig summa denna gången - mycket bra! ;)

På kvällen åkte vi hem till mamma o mange o åt tacos o tittade på Idol - Heja Calle! :)
Dessvärre vaknade Mio mitt under nyheterna o hade kräkt ner hela sängen..... :(
Stackaren höll mer eller mindre på hela natten men på lördag morgon va det som om inget hade hänt. Pigg o glad igen - typsikt mio. ;)
Nu håller jag alla mina tummar att ingen annan av oss här hemma (eller mamma eller mange) blir sjuka!
Såg idag när jag lämnade mio på dagis att det går maginfluense - "jo tack, det har vi märkt" sa jag.....

Annars har helgen ine bjudit på så mycket mer. Vi har tagit det lugnt o tagit igen oss sedan "kräk-natten". Va på Eko igår för henke ville ge mig min julklapp i förskott. Fick Sing Star till vårt PS3. Även Mio fick två mikrofoner så han inte ska känna sig utanför när vi sjunger. :)

Han är så söt den lillkillen. Han sjunger o dansar för fullt här hemma.
Igårkväll va det några som dansade på tv och han kämpade med att försöka härma dem. De dansade til Michael Jackson och han trixade o hade sig med benen. Synd man inte filmade. Men jag o henke skrattade och va mäktigt stolta äver vår son. <3

Detta barn överraskar oss dagligen!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0