som vanligt...

Som vanligt är det ett tag sen jag skrev nu.... Har helt enkelt inte tid att sitta o blogga varje dag, eller rättare sagt, jag tar mig inte tid... spenderar hellre den tiden med min familj helt enkelt. :)
Just nu jobbar Henke o Mio har precis somnat. Henke började jobba i måndags. Han har fått jobb på Widtsköfle Sågverk. Ska jobba dagtid nu i ca 3 månader sen blir det 16-24 som gäller. Inte dem bästa/roligaste tiderna direkt men vad gör det, huvudsaken är att man har ett jobb i dessa dar.

Lördagen den 18/7-09 gifte sig min mamma med Magnus. Ett underbart vackert bröllop! Kunde inte bli bättre - perfekt!




Vä kyrka






Överraskade med att sjunga "Du är allt" för brudparet





Nygifta!



Min älskade Mamma!



Min älskade familj!



Philip spelade och sjöng i kyrkan och på festen. Superduktig!



Tårtan gjorde mamma själv. Den blev jätte fin och mycket god!



Bruden höll tal till sin man.



Henke grabbade mikrofonen och sjöng med Philip. :)



Vi hade superroligt! Allt va så lyckat!


Grattis Mamma & Mange!
18/07/09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0