2009-06-06

Nu är bloggen uppdaterad med ny hedder o allt - Tack Malin!
Får väl sätta igång med detta igen då jag fått lite kommentarer på att det sker alltför sällan....
Livet rullar på och det går mot sommar o sol - och snart semester!
Ska börja jobba heltid v.25 tills jag har semester v.29. Skönt med lite extra pengar till ledigheten.

Henke är hos hos Mange o hjälper till med att lägga trädäck.
Mio sover o jag sitter och väntar på att Emmah, lille Leo och kanske Lennie ska komma o fika. Mysigt!
Senare beger nog jag o Mio också oss till mamma för att titta på när de andra arbetar....

Har sagt hur länge som helst nu att jag måste ta tag i min träning och förhoppningsvis tappa lite i vikt, men icke att man kommer igång - hur lat får man va?? Får väl skylla på att tiden inte riktigt räcker till. Får väl helt enkelt omprioritera och ta mig tid....

Jaja, nu får vi väl se när jag skriver nästa gång..... hehe

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0