kväll...

Henke försöker just nu somna Mio. Lillkillen har varit såå gnällig hela eftermiddagen så förmodligen och förhoppningsvis somnar han snabbt. Sen ska jag o henke passa på att äta lite mat tillsammans. Själva för en gångs skull. Vi sa det innan när det egentligen va dags för kvällsmat att vi skulle ge Mio mat nu och att vi skulle äta senare för att få lite lugn o ro, ingen av oss va ändå hungriga då...

Tråkigt väder är det ute...regn regn och åter regn...
Vill att sommarvädret ska komma tillbaks! Får iaf hoppas det blir fint på fredag och till helgen när det stundas student. Ska till min kusin på fredag på hennes student. Vet inte alls vad jag ska ha på mig o vill helst inte lägga massa pengar på nåt nytt nu. Kanske jag kan låna något av mamma eller någon....

Ska jobba extra nu både onsdag, torsdag och fredag. Sen börjar jag jobba heltid på måndag i 4 veckor. Ska faktiskt bli ganska roligt! Dagarna går på nåt sätt mycket snabbare när man jobbar heltid istället för halvtid. Förmodligen för att man har mer att göra på förmiddagarna än på eftermiddagarna/kvällen som jag vanligtvis jobbar.

Har pratat lite med en gymnasiekompis till mig som också fått barn, ska se till så vi kan träffas snart. Skoj!

Nu är det sjukhuset som gäller. (på 3:an) :)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0