så trött...

Har ju nu börjat jobba heltid, och det ska jag göra fram till min semester. Därför har jag inte riktigt orkat sätta mig ner o skriva de senaste dagarna...
Även helgen var fulladdad. Vi skulle till "ikea" tillsammans med mamma o mange i lördags (trodde dem ja). Vi begav oss runt 11-tiden och skulle bara stanna till vid konsum för att köpa snus till henke. Väl på parkeringen gick jag av för att "gå o köpa snus" - hämtade alla mammas o manges vänner som stod där o väntade. Sen sprang vi och drog ut dem ur bilen o sa att här blir det minsann inget ikea idag inte - nu är det MÖHIPPA & SVENSEXA som gäller! :)
Snacka om att dem blev förvånade! Vi hade planerat detta i flera veckor innan och det va så svårt att hålla sig för mamma, fick verkligen bita mig i läppen ett flertal gånger.

Vi hade verkligen jätte roligt på möhippan & svensexan.
Först fick dem stå på konsum o grilla o sälja korv. Sen drog vi med dem i bilen och begav oss hem till Pia för att där göra upp om en femkamp mellan dem två. Otroligt nog blev det lika. :) Alltså borde dem passa väldigt bra för varandra!
Senare blev det mat och dans! Full fart och så roligt! Ska försöka lägga upp lite bilder senare...

Så nu väntar vi bara på bröllopet den 18 juli! :)

Just nu är henke inne o somnar Mio. Har börjat sitta vid honom vid hans säng på hans rum. Innan lade vi oss med honom i vår säng. Men nu får det allt bli lite ordning o reda. :)

Imorgon blir det iaf ikea på riktigt. Se om vi ska köpa ny säng till mio, får se vad plånboken tillåter...
Hade nog behövts då han inte riktigt får plats i sin säng, vill hela tiden lägga sig på snädden och när han då inte riktig får plats blir han bara arg....
Får la se vad vi får med oss hem imorgon.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0