Söndag

Skulle egentligen begett oss till Skånes Djurpark idag med Caroline & Peter men det ser ut som att vädret inte riktigt tillåter det, får helt enkelt bli en annan gång. Funderar på att åka till Andy´s istället - får se vad som händer.
Mange skulle beövt hjälp med trädäcket också.... får hel enkelt se vad dagen räcker till med.

Igår blev det pizza och en massa godisätande hos mamma till fotbollstittandet. Usel match! Fan vad dåliga vi är....
Pratade med Tina igår också, funderar på att ha en liten reunion med alla tjejer  från klassen i högstadiet. Hade varit superkul!
Jag får kanske ta tag i detta en gång för alla och planera lite! Jag som aldrig gör något.

Nu ska jag lägga mig o slappa på soffan medan Mio sover middag....gott gott!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0