städat...

Lämande mio på dagis vid 9 idag och skulle sen begett oss till Emma o Leo o Gringeltown och ätit frukost. Men kl:5.10 imorse kom ett sms om att Lennie ligger i feber. Inget mer att göra än att stanna hemma. Och städa... tråkigt som vanlgit men det måste ju göras. Nu känns det iaf bra när det är snyggt ogen här hemme, nybäddad säng och alla leksaker undanplockade. Tills ikväll då allt är upponervänt igen. ;) Men då är ju allt som det ska va iaf!

Snart är det jobbet som gäller. jobbar lite extra idag och imorgon också. Sen är det student imorgon också. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig - panik! Känns som man inte har nåt fint eller roligt alls i garderoben längre. Skulle behövt en uppdatering men var ska man hitta dem pengarna....? *suck*

Kommer förhoppningsvis bättre tider sen nån gång, när den här s.k finanskrisen vänder. Who knows???

Måste förresten tillägga något som mio gör här hemma hela tiden. Han tar sin stol på sitt rum och går runt med den överallt för att sedan ställa sig på den och såklart banka på allt han kan. Han ställer stolen vid diskbänken, ställer sig på den och tar sin marakkas och bankar och bankar. Haha! Han är för rolig den plutten!

nix pix, nu har jag inget mer att lätta från mitt hjärta.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0