Möhippa/Svensexa

Här följer bilder från möhippan/svensexan. Att tillägga så fick dem som sagt stå o grilla vid konsum. Grillen dem använde va deras egen som jag, Johannes o Bello hade varit o snott på natten. Kände mig som en riktigt tjuv. Snacka om att de va fröbannade på morgonen när de vaknade o upptäckte att grillen va stulen. Haha! Och när mamma ringde mig o beklagade sig över att de inte längre hade sin grill kvar kunde jag knappt hålla mig för skratt. Skyllde allt på alla studenter som tagit studenten kvällen innan. Haha! Men glada blev dem när de fick återse sin älskade grill på konsum. Se o njut! :)



























Kommentarer
Postat av: Marie

Kul var det! Det bästa var det med grillen! =) Kram Marie

2009-06-20 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0