Föräldrarmöte

Har ikväll varit på föräldrarmöte på Mios dagis. Trevligt! Vi trivs bra där, eller rättare sagt, Mio trivs bra där och det är ju bra det. Dem är toppen dem som jobbar där!
Just nu ligger jag i sängen o försöker plugga, är lite kämpigt såhär kl 22 på kvällen men vad gör man. Har klarat allt bra hittills och det känns skönt. Brediv mig har jag min lilla prins. Han får sova med mig här inatt, det är så mysigt. Skulle kunna ligga och titta på honom hela tiden, han är så underbar! Stackars Henke jobbar och sliter på jobbet, men det är bara 4 timmar kvar tills han får krypa ner till oss.

I söndags vara jag och övade med kören inför musikslaget. Vi ska ha 2 riktigt bra låtar så snacka om att vi kommer kämpa att ta hem detta! ;)
Ska bli såå roligt!

Nu ska jag återgå till kriminalitetens värld. ;)

Nattinatt! //

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad duktig du är! Kram =)

2009-10-13 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0