Ledig idag

Idag är jag ledig från jobbet. Skulle egentligen varit det igår men jag o Anna bytte eftersom hon skulle iväg med sin häst till klinik igår. Mange o johannes kommer på middag till oss ikväll, sen ska dem ta hand om lille Mio medan jag är och övar till Musikslaget. Mamma slutar 20.30 sen kommer hon också. Är glad att jag har dem som ställer upp! Tack!

På jobbet har vi fått det tufft nu. En av veterinärerna som ska bli mamma i januari blev inlagd på sjukhus i förrgår... Stackare... Håller tummarna för att allt ska gå bra med bebben! Så nu har vi ont om folk och vikarien kommer inte förrän i januari. Men det fixar vi! Ska försöka få in vikarien tidigare eventuellt hitta en annan så länge. Men det löser sig nog. :)

Nu ska jag ta o städa undan lite här hemma så det ser någorlunda ut när jag får finfrämmat ikväll. ;)

Hej svejs //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0