Lördag...

Idag vaknade jag av att ha båda mina älsklingar bredvid mig. Mio till höger och henke hade krupit upp på andra sidan. Där låg vi alla tre och bara njöt! Så mysigt, så underbart! Blev ett nybakat Friskus-bröd från Sandhem till frukost med massa annat gått och sen gjorde vi oss klara för att bege oss in till stan en runda. Det blev ett par nya höst/vinter stövlar till Mio från Vincent, strumpor till mig (hittar inte ett enda helt par här hemma längre...), ett duschdraperi, en flaska vin, årets glögg och ostar med knäckebröd från Ohlssons ost som vi ska smaska i oss ikväll tillsammans med vinet. Ska bli underbart gott! ( Inte för att jag är en vindrickare men jag ska iallafall ge det en chans). Vid 22-tiden kommer Henkes syster hit. Hon ska sova här inatt eftersom mannen är på fest och barnen blir passade av farmor o farfar, sen börjar hon jobba 7 imorgon bitti så då blir det skönast för henne att sova här. Och roligare, istället för att va själv hemma. Ska bli trevligt! Får väl se om vi klarar av att spara nån ostbit till henne också... mums! ;)

Imorgon är träning igen inför musikslaget. Annars vet jag inte vad som händer. Får kanske ta o köpa en pumpa också som vi kan ta o forma till en liten lykta och ha utanför dörren. Nån Halloween stämning får vi väl ta o ha. Nästa helg blir det Halloween-Fest i Knislinge och då ska vi banne mig klä ut oss. Ska bli skoj!

Nu ska jag ta o plocka fram allt gott till Körslaget.
Skaffa er en trevlig fortsättning på helgen!

Mios nya stövlar - så fiiiina!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0