Musikslaget!

Yes Yes Yes! I´m in!
Den 14 november kommer lilla jag att finnas med i en av körerna i Musikslaget på Yllan. Va på audition i måndags förra veckan och nu ikväll ringde dem o sa att jag kom med. Blev man glad eller??? Oh Yes!
Ser verkligen framemot det, älskar ju sånt här! :D

I helgen har vi varit på fest hos mamma o Mange. Alltid lika trevligt och alltid lika trevligt sällskap - Tack allihop!
Mamma gör ju helt underbart god mat också. Mmmm! Tack mams!

Ikväll jobbar henke... Känns ensamt här hemma. Tråkigt att han har dem tiderna han har men vad gör man. Huvudsaken att vi båda har jobb och det känns verkligen skönt!

Nu ska jag faktiskt ta o krypa ner under täcket o se slutet på det omtalade Svenska Hollywoodfruar. ;)



//


Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis min älskade dotter,är så glad för din skull. Stolt över dig o det har jag alltid varit. Älskar dig o dina pojkar (alla 3:)visst hat vi alltid kul när vi träffas med våra kära vänner. Kram

2009-10-06 @ 13:08:40
URL: http://jossetaube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0