Ottos...

Ligger under täcket i sängen och syndar med "lite" Ottos glass samtidigt som jag tittar på Inlåst.
Gillar verkligen det programmet. Kopplar det mycket till min kurser på högskolan som jag just nu studerar.
Va precis en mamma i programmet som berättar om sin son som dog under ett gängbråk i Stockholm... det är så fruktansvärt tragiskt och jag hoppas verkligen att dessa ungdomar kommer att ändras. Hoppas också att jag en dag kommer att kunna dra mitt lilla strå till stacken och kunna hjälpa andra i liknande situationer. Vi får väl se vad livet kommer att erbjuda.

Idag har jag jobbat - och då menar jag jobbat. Har gjort en hel del på jobbet och knappt suttit ner en enda stund. Men roligt är det när man håller igång. Tiden går snabbare plus att jag gillar ansvaret - speciellt när man ger ett bra resultat - såklart. ;)
Efter jobbet hämtade jag lillprinsen på dagis och sen begav vi oss till mamma för att äta. Stackarna som får dras med oss. Har blivit några dagar i följd denna veckan. Men jag tycker iaf det är skönt att dem finns och att ha nån att umgås med. Är glad att man inte är ensamstående.Fy vad tråkigt.... *Älskar dig, Henke!*
*Tack mamma o Mange för att ni finns!*

Imorgon är det fredag, veckan har ändå gått ganska snabbt. Imorgonkväll ska vi på middag hos Peter o Caroline. Alltid lika mysigt att träffa dem. :)
Dem har köpt kläder på nån Outlet uppe i Västervik till Mio som vi ska få imorgon. En fleecedress, vantar o nåt annat. Behövs ju nu i dessa tider.
Får se om jag, henke, mamma o mange kommer iväg till Ullared snart också. Shoppa lite julklappar o kläder. Måste skaffa barnvakt också bara, och det är ju inte det lättaste. Finns inte många att välja mellan...
Får väl se om det löser sig.

Nu ger jag upp bloggandet för ikväll. Gonatt! :)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0