Torsdag...

Då va det torsdagkväll och bara en dag kvar på denna jobbeveckan. Skönt!
Imorgonkväll ska vi till mamma o Mange på kalas. Mange fyllde är i lördags och Emy i måndags. Grattis till er! Har det ganska lugnt på jobbet imorgon också (som det så ut på bokningarna idag), så det blir nog en finfin fredag. Sen är det heeelg! I like!

Henke ska till läkaren imorgon också, han har ont i nacken, är dunderförkyld och har svårt med att somna på helgerna. I och med att han är hemma runt halv tre på nätterna annars så blir det väl svårt att komma in i helgsrytmnen. Får väl se om läkaren kan ge honom några dundertabletter. ;) Min stackars älskling...

Träffade en person jag inte har träffat på ett tag häromdagen. Det va trevligt! Synd det blir så sällan bara............

Nej nu ska jag ta o hänga tvätt o sen krypa tillbaks ner under täcket. Men samtidigt som jag är trött så är det svårt att somna utan min henke vid min sida. Har som tur är Mio o Spike här hemma. Om några timmar ligger vi väl alla tre och trängs tillsammans här i sängen. Mys mys!

jaja....gonatt på er! //

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0