Vresig morgon...

Idag var min morgon trött och vresig... Känns som jag sovit 1 timme på hela natten, trots att så är inte fallet. Sov väl som vanligt men är ändå såå trött. Facebook´s lucky-test visade att jag skulle ha 97% lycka idag. Så jag får väl raska upp mig och se till så detta uppfylls nu. ;)

Ska snart ta o bege mig in i duschen och sen väntar jobbet. Får väl se hur det ser ut när jag kommer. Med ett få antal som jobbar... nu är en av veterinärerna sjuk också... Hmm... spännande detta.

Får se vad helgen bjuder på annars. Kanske ska införskaffa lite skor åt familjen. Nu när det börjar bli ruggigt och kallat ute. Skulle vilje åka till ikea också men vi får väl se hur det blir. Det kan ju faktiskt vänta....

Nej, nu ska jag trava in i vattenfallet. See you //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0