Födelsedag

Ja, jag har ju faktiskt fyllt år under tiden sedan jag skrev senast. Närmare bestämt den 21 december.
Hade inget kalas direkt utan jag tänkte fira tillsammans med Mio nu när han fyller år den 25 januari.
Blir så mycket kring jul o så ändå...

Julafton firades i Knislinge tillsammans med Henkes familj. Tomten kom och Mio vågad ge sig fram och ta emot 1 paket men resten fick mamma o pappa hämta. Lite läskig va nog tomten ändå. ;)

Juldagen firades med mamma, Magnus, Johannes, Emil, mormor o morfar samt Manges föräldrar. En mysig dag med gott sällskap. Mamma tog på sig rollen som tomte men Mio tyckte tomten va lika läskig även denna dag. ;)

Annandagjul firades med pappa här hemma hos oss. En mycket trevlig kväll med massa gott!

Mio har fått en massa fina julklappar denna julen! Rummet räcker knappt till längre så vi har fått sortera upp det lite och ställt ut lite i förrådet. Så får man byta ut lite om ett tag igen, när han tröttnat på det nya, så blir det gamla roligt igen.

Snart vankas det kalas också och rummet blir väl ännu en gång invaderat av leksaker. Får nog önska lite pengar o kläder till honom istället. Men en gitarr ska han iaf få av mig o Henke. Han är helt galen i musik. Som han dansar o sjunger. En riktig stjärna! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0