Imorgon...

Ja, imorgon bär det av till Lund.
Vi skrivs in kl 13.00. Ska då få träffa läkare, narkos, sköterskor samt bli visade runt på avdelningen. Sen någon gång under torsdagen är det dags... Min lilla plutt! :.(  Love him soo!!

Idag frågade jag han vid middagsbordet om han ville packa sin väska med leksaker som han ville ha med sig till sjukhuset. Det va han absolut med på och gick raka vägen in på rummet för att börja packa. Det första och det enda han tog och packade ner va hela lådan med Lego. Haha! ja, han är för rolig. Sa till honom att va okej men tänkte för mig själv att det är bäst att jag packar om den imorgon. Det får räcka med Nallen, "Snickra"-boken och teletubbies-filmen. Dem har nog leksaker där så det räcker. :)

Sen skulle vi klä på Nallen som ska med imorgon. Han skulle ha sin keps, sina skor och sina solglasögen. Men det fick ju inte sitta på länge. Mio ville också ha keps och solglasögen såklart. Han tog nallens glasögen men fick leta upp en keps i hans storlek, sen satte han sig på sin "muppe" och körde iväg. "Heddå mamma!"

Han är för söt detta troll! Man blir så impad av hans tankar och funderingar, han är minsann ganska klok och förstår en hel del. :)

Nej, nu ska jag försöka krypa ner under täcket och försöka få lite sömn inatt. Längtar tills henke kommer hem från jobbet men det dröjer några timmar till... :(
Men sen blir det iaf en del dagar tillsammans - hela familjen. Iaf nåt positivt i det hela!

Natt natt!



Mio skulle packa med sig ALLT Lego till sjukhuset... :)



Muppe-dags! Tuffingen nummer 1!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0