Operation

För ett par timmar sen ringde dem från Lund, barn och ungdomssjukhuset. Dem hade fått en avbokning och mio stod på tur i listan. På onsdag skrivs vi in o på orsdag ska han opereras.
Gud, vad nervös jag känner mig. Samtidigt är det nog tur att det blev med sån här kort varsel så hinner min inte med att bli allt för nervös iaf.

Så nu ska dem som sagt ta bort hans vänstra njure. Förhoppningsvis gör dem det med titthål, då kommer vi hem snabbare eftersom läkningstiden blir kortare. Men, det kan bli så att dem går över i ett kirurgiskt ingrepp och då blir läkningstiden längre. Men vi få helt enkelt se vad som händer o utgå därifrån.

Älskar verkligen min pojk såå mycket! Gör lite ont i hjärtat att de ska skära o sticka i honom så. Jobbigast för mig blir väl när han ska somna.... ush ush! Men det blir bra! Han är duktig lille Mio! En tuff kille som fixar allt!



//


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi älskar honom allihop och allt kommer att gå bra.

Ge honom många pussar o kramar från mormor, magnus,Hannes o emil :)

2010-01-18 @ 14:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0