Denna väntan

Alla moduler står på plats o bara väntar på att få bli ihopsatta till Josefinas o Henriks o Mios hus. ;)
Älvsbyhus fick komma i lördags morse o flytta på de moduler som stod på andra sidan gatan, mitt framför de nya grannarnas tomt då de skulle börja röja på tomten o fälla träd. Så nu står allt ihopträngt på vår tomt o t.o.m en framför våra-bästa-.grannars hus. ;)

Nej, nu hoppas jag verkligen att det blir av imorgon. Det lovas ju mycket fint väder men bara för det kommer det säkert vara något annat som står i vägen, som att alla byggarna har drabbats av svininfluensa eller nåt. haha! Hade varit så typiskt när det gäller familjen Taube/Andersson!

Men imorgonbitti beger vi oss upp på tomten med frukost o varm choklad o kaffe sen sitter vi där tills dem börjar sätta upp huset. Även om det tar en hel vecka! Haha!

Idag har vi annars börjat med mitt lilla projekt, nämligen en klädhängare som har formen av ett träd. Har varit o köpt mdf-skiva med johannes o niclas o det var verkligen en tur i sig. Skrattade hela vägen hem från Cheapy till mammas garage. Sen har vi varit där o sågat o sandpapprat. Blandat färg har jag gjort tillsammans med pappa också, så det blir riktigt vitt o fint! Tack pappa! <3
Middag fick vi hos mamma också! Aldrig fel det! Tack mamma! <3

Och som vanligt följer det lite bilder...:


De-fina-grannarnas hus i bakgrunden.


Allt står uppradat på tomten...


...och bara väntar på att få bli ihopsatt. ;)




Mamma med sin finaste älskling!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0