Barnkör!

Sitter just nu och väntar på Mio som är inne och sjunger på sin första körövning! Går och kikar på honom ibland och han verkar lite blyg inför de andra. Kanske inte så konstigt då han bara är 5 år, har aldrig träffat personerna innan och aldrig hört låtarna innan. Så vad kan man begära? Men det släpper säkert så småningom, får ge det några gånger så får vi väl se vad han tycker. Mio som alltid älskar att stå i centrum, dansar som Eric Saade på dansstopp och tar alla mikrofoner han får tag i hemma och stylar! Han är nu en tyst liten mus som tittar förundrat på de andra i kören. Men det visar nog att han är mänsklig, en helt vanlig pojke! Kanske lite som sin mamma, vill känna av läget innan man lättar på sig själv... Ja, det ska bli spännande och se hur detta utvecklas! Mitt hjärta! <3

Ja, på vårdcentralen har jag idag varit 2 ggr (!). Fick i fm träffa en distriktssköterska som tittade på såret efter leverfläcken och ville sen skicka mig till läkare. Blev att komma tillbaka på em bara för att läkaren skulle ta odling på det. Inget mer! Kunde inte sköterskan gjort det på fm?? Jaja... Ulj gick iaf bra. Inga stenar i njuren och inget annat skumt heller, så det känns jätte skönt!!

Nu ska vi snart bege oss hemåt och äta lite kvällsmat. Funderar på att ta en promenad eller joggingtur ikväll... Får väl se vad jag säger efter middagen... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0