Några steg framåt

Ja nu är några steg tagna i processerna att "bli frisk" och "må bra".
Har varit på mr-röntgen av ryggen som visade att mina 2 diskbråck i ländryggen, som jag fick hösten 2011, va kvar. Samt att jag fått ett nytt högre upp. Detta bråck skjuter visst ut (på något sätt) mer åt höger och borde inte bidra till smärtan som jag har i vänster sida av ryggen samt under revbenen framme i magen... Så orsaken till detta är ännu inte besvarad....
Har även tagit bort en leverfläck som jag haft sedan jag föddes men som nu hade fått svarta prickar i sig. Så den har skickats iväg på analys och jag hoppas innerligt att denna inte visar något elakt...

Idag ska jag på ulj av mina urinvägar samt njurar för att se så inga fler stenar uppkommit samt att njuren har återfått sin normala storlek. Och för att se så att där inte är något som gör att jag har ont...
Till råga på allt har nu även såret där leverfläcken satt blivit inflammerat, så nu ska jag snart bege mig tillsammans med barnen till vårdcentralen och kolla detta. Blivit rött runtomkring och börjat vätska... Känns sådär. Precis som man inte har nog att tänka på inför ulj, som jag är aningen nervös för.

Ska väl förmodligen bli remitterad till ett smärtcentrum också för att få bukt med all värk i kroppen. Men först ska all utredningen bli klar och alla provsvar komma in...

Just nu önskar jag inget hellre än att må bra! Den där ovissheten är kraftigt jobbig att leva med... Går ut över familjen och det är såklart inte min mening men det är som allt knager inombords... Men jag försöker se allt positivt och jag hoppas jag lyckas någorlunda med det!
Nu ska jag sluta gnälla (för tillfället iaf).

Hoppas nästa inlägg kan bli litta gladare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0