Provsvar!

Äntligen kom det ett provsvar på posten idag. Ingen hudcancer eller annat skit i min leverfläck som jag opererade bort! Underbart skönt!!
Nu återstår det bara svar angående rtg och vätskan i lungsäckarna. Får väl se när läkaren hör av sig nästa gång.
Hittills har allt varit bra iaf!!

Imorgon är det sista dagen i april vilket innebär valborgsfirande! Det kommer lite folk hit, eller kanske inte "lite" - 18 st blir vi sammanlagt inkl alla bebisar. :)
Blir grillat med lite tillbehör och senare beger vi oss nog ner till Vä IP och spanar in majbrasan och åker säkerligen ngn karusell (Mio iaf!). Saknar min lilla(stora) plutt nu. Han är i Tollarp och våldgästar. Har säkert det superbra och blir hur bortskämd som helst! Precis som det ska va! Haha!

Milla blev förkyld här i förra veckan med feber, hosta och rinnig näsa. Hon verkar ha smittat både mig och Henke så vi känner oss sådär... Men med nässpray och Alvedon så ska det nog bli en trevlig kväll imorgon ändå! :)
Kanske bäst att stänga ner fabriken för idag och samla krafter inför morgondagen. Nattinatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0