2 år...

Ja, det har minsann gått nästan precis 2 år sedan jag skrev mitt nu nästsista inägg här i bloggen och givetvis har det hänt en hel del sedan dess. Bl.a inflyttning i huset, tillskott i familjen, bröllop, sjukhusvistelser mm mm. För att börja detta nya kapitel behövdes såklart ett nytt utseende här på bloggen, så en liten renovering här inne har börjat ta form och förhoppningsvis har jag snart mer tid att ändra resterande. Ska bara komma ihåg hur också...;) (*Kusin-Emma, va beredd på fler frågor!*) Hehe!
 
Nu gäller iaf sängen för mig, barnen har en tendens till att vakna tidigt nu för tiden (6.15!!) och det gäller att vara utvilad nu när Mio är hemma för andra veckan i rad pga. magsjuka som härjar på dagis....
Så jag säger godnatt och tack för mig! På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0