Det sprider sig!

Jag försöker ju nu ta tag i mitt bloggande och tycker faktiskt att det är ganska roligt! Det är bara tiden som ska finnas till också, och orken på kvällen när barnen sover. Men liksom med allt annat gäller det väl att komma in i någon slags rutin...? ;)
Nu har detta med bloggandet iaf spridit sig som någon form av sjukdom i familjen. Fast detta är såklart inget negativt! 
Min nyblivna man (känns bra att äntligen få kalla honom man!) har i dagarna skapat en blogg. Den handlar om hans stora intresse nämligen träning och kost. Henke tränar en hel del i veckorna och det handlar främst om styrketräning och brottning. Även kosten är det han som sköter i vårt hushåll. Henke älskar att laga mat och han är en grymt bra kock! Detta tycker jag är oerhört bra då jag inte alls gillar att stå i köket och är faktiskt ingen vidare bra kock. Baka gör jag gärna, eller iaf mer än att laga mat och det är inte riktigt Henkes grej så då blir det minsann ombytta roller. Annars är det han som står vid spisen och jag vid disken. En Mycket bra fördelning tycker vi! :)
Även min fina mamma har börjat blogga! Hon är ju en baddare på att skriva och älskar att berätta så det va väl kanske bara en tidsfråga innan hon skulle starta en blogg. Hennes blogg är kanske mer likt min, om livets händelser, tankar och funderingar. Fast hon är nog lite mer djup än vad jag är. Hon kommer alltid med så kloka ord så i hennes inlägg lär man nog få sig en tankeställare lite då och då! :)
 
Jag har länkat till deras bloggar här på min sida men ni kan även klicka här för att komma vidare till dem:
http://lottaah.blogg.se/
http://henriktaube.blogg.se/
 
 
Trevlig läsning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0