Fredag!

Yyiiihhaaa!! Fredag idag! Inte för att det är mer helg för mig än vad det annars är, går ju hemma varenda dag. Men på helgen har man sällskap hela dagarna (bortsett från barnen såklart) och det är inte helt fel! Dock har vi inget planerat direkt men det är skönt med sådana helger ibland! :)

Med tanke på gårdagens inlägg så känns humöret liiite bättre idag, just kanske för att det är fredag. Smärtorna är ju inte borta men dem har liksom blivit en del av mig... Fast jag helst hade sett dem försvinna. Just nu vill jag bara ha min rtg och ulj gjort så jag ev kan få några svar. Det är så konstigt för det gör liksom ont på typ en punkt framme under eller vid de nedersta revbenen på vänster sida och på precis samma ställe fast på ryggen, rakt igenom liksom... Hel skumt! Det slog mig igår att jag hade ont där när jag va gravid också, och det verkar ju inte blivit bättre. Sen om det är samma sak eller inte är ju frågan. Hoppas som sagt inte på ngt allvarligt...!

Igår förgyllde jag kvällen iaf med lite skönsång! Sjunger för tillfället i 3 olika körer och dem två nya som jag precis börjat i är helt underbara! Får se om jag hinner med att va med i alla tre framöver bara....
Idag vid frukostbordet började jag sjunga på en av låtarna jag lärde mig igår och helt plötsligt säger Mio att han vill också lära sig sjunga så! :) Blir man glad eller? Så nu får vi se om jag kan fixa in honom i en barnkör! Blir mycket aktiviteter för honom bara, men man får ju testa. Isf blir det brottning 2 dagar, simning 1 dag och sång 1 dag i veckan. Fullspäckat! Men så länge han orkar och vill gör vi det gärna för honom! Och med den energin han har så behövs det aktiviteter för honom... Puh! Nu har han varit hemma i 3 veckor från dagis pga magsjuka som härjar där hela tiden och bara går runt... Så det är fullt ös vissa timmar på dygnet här hemma men ändå tycker jag det funkar bra! Han är trots allt duktig på att sysselsätta sig själv. Nu har Milla somnat och jag ska ta med Mio in på hans rum för det Måste städas! ;)

//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en skön helg alla mina fina❤

2013-03-22 @ 10:54:37
Postat av: Lottaah.blogg.se

Jag är den anonyma:)

2013-03-22 @ 10:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0