Gladiatorfinal ;)

Mannen har begett sig till polarna ikväll och jag & Mio har mys till gladiatorerna, final ikväll! Milla har somnat och jag undrar om Mio kommer orka hålla sig vaken hela programmet... Han har bäddat ner sig så gott i soffan vid mig så! <3
Imorgon har meteorologerna visst lovat sol sa Henke, så förhoppningsvis blir det en del utevistelse! Hoppas att våren är på intåg snart bara! Lite sol är aldrig fel. Tänk om man hade haft råd att unna sig en solsemester nu, då hade jag minsann tagit med mig familjen och stuckit direkt!
Får iaf bli lite påskpyssel imorgon tror jag bestämt. Kanske lite bak också, muffins lr nåt. Får se vad dagen har att erbjuda. :)
Nu ska jag ta och synda lite chips & dipp samt mitt favoritchoklad - Marabou Black. Finns inget bättre! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0