Klagomål

Fick visst lite klagomål på att jag inte uppdaterade bloggen tillräckligt ofta. ;)
Så jag får väl fixa det nu på lördagsmorgonkvisten då jag va totalt slut igårkväll, orkade inte ens hålla ögonen öppna till Armageddon!!

Måste ju först och främst skryta om min lilla (stora) Mio som tagit sitt första simborgarmärke. Han fick igår Sköldpaddan och ett fint diplom på att han hade klarat sin första termin! Nu ska vi anmäla oss till nästa termin så han fortsätter att lära sig och ta fler märken. Han tycker ju det är jätte roligt och blir ju såå stolt! Igår va han så impad över att han fick hoppa i på det djupa helt själv och simma in till stegen. Utan Någon vuxen i vattnet! Han klarade det galant och va super duktig! Mammas lilla pojk! <3

Kvällen bjöd på middag hemma hos barnens kusiner i Knis. Blev inte så lång kväll men det tar vi igen en annan gång, skönt att komma hem i tid ibland också spec med tanke på barnen. :)

Dagen idag är ett oskrivet blad. Henke ska väl träna som i vanlig ordning, men annars är inget planerad. Ganska skönt på ett sätt men tråkigt på ett annat. Ibland har man liksom energin till att hitta på hur mycket som helst. ;)
Får väl börja dagen på Konsum iaf då det ekar i kylskåpet... Yeey va roligt! :/

Innan jag avslutar detta (fantaaastiska) inlägg måste jag visa upp den duktiga simmaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0