Kvack & KJACK!

Ja idag kan man säga att påsken har tjyvstartat så smått!
Morgonen bjöd på riktig skönsång i skepparslövskyrka av kören KICK. Men med mig som nyförvärvad medlem (samt några som tyvärr inte kunde medverka) så fick KICK idag bli KJACK! Undrar vad vi ska heta hädanefter när vi alla är med, JICKK kanske, eller KJICK... Ja det tål att funderas över! Haha! ;) Nej, jag tror KICK får förbli KICK helt enkelt, KICK med ett dolt J. :)
Tackar iaf mina nya körvänner för en trevlig sångstund och håller tummarna att vi håller oss friska till nästa gång! ;)

Lite kvack blev det idag också iaf! Jag och Mio har påskpysslat. Blåste ut innehållet från ägg och sen målade vi dem. Hängde upp dem plus lite påskfjädrar i Mios egenplockade påskris så nu har vi minsann lite påskstämning här hemma! Tänk nu bara om våren också skulle vilja infinna sig så hade det blivit pricken över i:et! Men den som väntar på något gott väntar, som dem säger, aldrig för länge! ;)

Nu väntar minsann sängen för mig och mannen, sletna som två trasmattor! Eller nåt... Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0