Migrän...

Sen kl 10 imorse har jag haft en huvudvärk från helvetet. Har nu konstaterat att jag har migrän...! Ensidig huvudvärk (som under dagen har spridit sig) och som dunkar vid ansträngning och när jag typ böjer mig ner... Inget kul när man har barn som vill bli tröstade osv. Men jag är glad över att det är söndag och att mannen min varit ledig så han har tagit hand om det mesta. Trots skallebanken blev det (mycket god) middag hos svärmor och ett vagninköp till svägerskan. Så något har vi iaf fått ut av dagen!
Nu har precis båda barnen somnat och jag har lagt mig i sängen för att få vila huvudet lite. Är riktigt sugen på att se Falk-filmen ikväll men somnar jag så somnar jag... Bättre att vakna upp pigg imorgon! Så nattinatt säger jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0