Nytt Kapitel

Har länge funderat på att ta upp mitt bloggande igen. Men varje gång jag tänkt på vad mitt senaste inlägg handlade om tar det liksom stopp... Känns så konstigt på något sätt...
Med nu har jag beslutat mig för att iaf starta ett nytt kapitel av min blogg. Inte göra bloggen så märkvärdig i sig men i varje fall dela med mig av min vardag, mina underbara barn, kanske lite av min man (som jag nu för övrigt kan kalla honom) och om annat smått och gott.
Nu när man har den berömda "blogg.se"-appen gör det ju bloggandet lite enklare t.o.m!

Så ja, följ gärna med på en ny resa, eller rättare sagt, en fortsättning på denna blogg. Trots allt som hänt så går ju faktiskt livet vidare. Men vi har alltid ett val, att följa med på färden eller inte. Jag väljer att följa med!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0