Skratta då för h-vete unge!!!

Ja, som rubriken lyder va det de orden Milla fick höra av mig och mamma häromdagen. Milla är nog en av de gladaste ungar jag vet men hon kan ta mig f-n inte skratta!! Hon vara ler...! Jag klagar inte så men det finns ju knappt ngt bättre än att höra såna små barn skratta, skratta så dem kiknar! Lovely!
Men nej, min unge skrattar INTE. Och skulle det komma ngt ljud från henne så låter hon som den där ankan i barnprogrammet "Anki & Pytte". Såklart väldigt kärt men varför inte skratta som alla andra barn.
Jag och mamma gungade, kittlade, busade, (kastade) etc med henne men nix! Ingenting mer än leenden. Hon liksom ler och håller andan. "Glöm att ni får ngt ljud ut från mig."
Jaja, Milla förblir nog den glada ungen som aldrig skrattar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0