Vc

Är duktigt trött på denna kropp nu. Känns som bloggen blivit lite av en klagomur men det är bara så jobbigt när man går och har ont och är orolig! Ja, jag oroar mig lätt för det värsta, så därför ringde jag till vc idag. Har känt något som känns som en knuta/förhårdnad på det stället i ryggen som jag har ont.
Diagnosen blev "muskelinflammation". Är öm och svullen på vänster sida av bröstryggen. Klagade som en jävla hypokondriker när jag satt där men det är väl lika bra det kanske. Blev iaf en remiss till rtg och därefter troligtvis en remiss in till smärtcentrum, eller vad det nu hette, hos läkare för kronisk värk. Visade också min leverfläck som börjar ändra färg så den ska också tas bort och sen skickas iväg för kontroll.
Just nu går jag bara och är rädd och orolig. Känner mig som ett lättirriterat nervvrak...! Det enda som gnager är också att man så ofta har fött höra om hur mycket sjukvården idag missar, och sen är allt helt plötsligt för sent...
Önskar jag hade alla svaren nu och att allt ska va bra! Är det inte det ena så är det det andra...
Vet att jag är pessimistisk men vad fan... Ingen vill väl ha ont och må dåligt!
Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Emma

<3<3

2013-03-21 @ 17:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0