BUS i Lund ;)

Ja, idag har vi varit på BUS med Mio (barn- och ungdomssjukhuset). Det va dags för kontroll av njuren och allt såg så bra ut så! Nu ska vi inte dit igen förrän om typ 3 år så det känns skönt!

Tog en sväng inom Nova för att få i oss lite lunch och det blev mycket lyckat! Inte nog med att jag hittade kläder till Studenten som jag ska på om några veckor, vi lyckades även komma hem med en ny platta! :D
En Samsung Galaxy Tab 2 (tror jag att den heter....). Vi sprang på någon Telenorare och med en månadskostnad på 50 spänn MINDRE i månaden fick vi denna som en gåva, då vi va trogna kunder! Haha! Ja, jag har svurit mycket åt Telenor men (peppar peppar), täckningen här hemma har blivit lite bättre! Vi fick tom ett rött skydd till den gratis så det känns minsann riktigt najs! Nästan som en liten vinst! Visst, det blev ju ingen Padda men man får va glad för det lilla, speciellt det som är gratis! ;)

Snart är det helg, och om man inte visste det innan så får man reda på det när man checkar in på fb. Alla skriver om att det är fredag imorgon! Och japp, det är det minsann! Göttans!
Så nu säger jag godnatt och hoppas vi vaknar upp till en härlig fredag, pigga och friska! Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0