10 oktober

Idag är det Din födelsedag! Du fattas oss och vi alla tänker på dig ofta! Senast idag pratade jag och Henke om dig, om den värsta dagen i våra liv, när allt hände och han fick ta emot ett fruktansvärt samtal från mig. Än idag ligger detta kvar i hans tankar när telefonen ringer...

 Det har gått exakt tre år sedan det hände nu och du skulle bara veta hur mycket du fattas oss. Jag önskar att du hade kunnat följa med Mios uppväxt och fått se Milla, du hade lärt henne allt det bus som du lärde Mio!
Skickar en stor grattishälsning från oss här nere! ❤




Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina älskade<3 visst saknar vi honom enormt mycket,mitt innersta säger att jag saknar honom så, det gör vi alla.Absolut hade han gjort det där du säger, fortsatt med sina härliga bus med Mio o även med Milla som han tyvärr inte får träffa. Men jag vet att han finns med oss varje dag och på avstånd lär känna även solstrålen Milla<3

Svar: ❤❤❤
Josse

2013-10-10 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0