Fredag den 13:e

Ja, det är ju den välomtalade dagen idag. Dock inget jag märkt ngt av.
Kvällen består av mys med sonen i soffan till Fångarna på fortet. 
Dagen har bestått av pluggande under täcket i sängen. Tyst o lugnt o skönt! :)
Besök på vc blev det också pga. min huvudvärk som jag haft nu från o till ett par månader. Förmodligen spänningshuvudvärk men det är ingen höjdare när det ibland går över till migrän... Fullt ös är det också för jämnan men det är riktigt skönt att komma in i vardagen igen med lite rutin. 
Skolan är super och jag trivs jätte bra! Nu är det bara en vecka kvar sen är det dags för vår första praktik. Jag ska va på en vårdcentral i Hörby så det blir lite körande men det ska verkligen bli spännande!! Ser fram emot tre veckor där!

Nu ska jag sluta va osocial mot min son o avsluta detta inlägg. Visserligen sitter han o spelar på plattan lite då o då ngt motorcross-spel men ändå.

// 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0