Goooodmooorgon!!

Då va det en ny måndag i en ny vecka. Idag 1(!) vecka kvar till det dags för min första praktik. Nervöst o spännande! ;)
Idag börjar skolan 10.10, IT:n fick spenderas på valfri plats o eftersom jag är klar med min uppgift så beslöt jag mig för att lämna barnen på dagis och sedan äta en frukost i lugn o ro hemma innan jag ska ta bussen. 

Helgen gick alldeles för fort tycker jag. Känns som vi inte hann med så mycket... Henke va iväg hos några kompisar i fredagskväll o sen skulle han upp tidigt för att vara med brottarna som skulle tävla i lördags. Kvällen där bestod av god mat hos mamma o sen blev det filmtittande på hemmaplan. Söndagen gick också i brottningens tecken då det va tävling för tjejerna och givetvis fick jag o barnen följa med o stötta. På söndag är det dags för tävling igen, men då nybörjartävling och Mio vill vara med denna gång. Sin första tävling! Herregud vad mammahjärtat kommer slå fort!! Jag blir ju tårögd o allt hår på kroppen ställer sig upp när Philippa o Velma tävlar så hur ska det då gå på söndag??!! Spännande ska det iaf bli! 

Ridskola va det också i helgen. Mio va såklart jätte duktig o han hittade för första gången rätt takt i travet! På lördag är det såklart dags igen o förhoppningsvis får vi sällskap av en nyfunna vän Therese o hennes lilla "bonus-dotter". Ska bli jätte skoj!

Nu blir det väl att plocka undan frukosten o sen förbereda mig för skolan. :)





//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0