Lagom dag!

Blev bättre än vad jag förutsåg imorse! Inställd lektion på morgonen som resulterade i att vi tog morgondagens lektion i dess ställe så att vi imorgon är lediga! Så skönt!
Fast ledig o ledig, finns skolarbeten o läxor att göra så det blir till att sitta med dem här hemma ist. Men jag slipper fara in till stan med bussen iaf! :)

Imorgon vankas det även besök på vc för mig o milla. Koll av huvud på båda två faktiskt. Fast på olika sätt. ;)

Helgen verkar annars spenderas i brottningens tecken igen. Henke ska följa med som tränare på tävling på lördag och det verkar bli en runda även på söndag. Men men... Då är denna helgen räddad! ;)

Nu ska jag sätta luren på laddning o stänga dem blå för idag.
NattiNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0