Kärlek!

Det får bli ett litet snabbt inlägg här i kväll då klockan tickar, det är skola i morgon och jag har pluggat hela kvällen. Men jag måste ju bara berätta - jag har fått mitt första kusinbarn! Jag är så stolt - och så kär!! Detta lilla Hallon är ju bara så söt och så liten! Min livmoder praktiskt taget skriiiker efter barn nummer tre, men mitt förnuft säger inte detsamma, så nej, jag får nöja mig med att njuta av min nya släkting. Men det duger så bra så! 

Vill önska min kusin Emma och hennes Emil ett stort grattis till det lilla grynet! Henne har ni lyckats bra med och jag hoppas jag får mysa med henne måånga gånger framöver!





Och så klart var jag bara tvungen
att kidnappa henne en stund
och njuta lite ❤️




(Henke, du ser vad bra jag passar
med bebis va?) 😝

Kommentarer
Postat av: Therese

Snygg tröja finis😊 och vilken söt bebis!!!

2015-04-07 @ 07:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0