Kurs

I går var jag i Jönköping med jobbet o pratade ekonomi och statistik. I dag är jag i Stockholm för en tvådagars kurs, även det inom jobbet. Flög hit (helt ensam!) i morse o sitter nu o väntar på att kursen ska börja vid lunch. Ska bli spännande att komma in i det igen. Ska ju tillbaks till mitt gamla jobb, Distriktsveterinärerna, o fortsätta min anställning där efter min examen i sommar. Det är typ bara sex(!) veckor kvar. Gäller att njuta så länge det varar! 

Jag ska dock inte tillbaka för att jobba som djursjukvårdare utan det kommer bli inom det administrativa. Blir väl lite djurvård o övriga saker också kan jag tänka mig men tyngden ligger på det administrativa, att vara ett stöd till chefen och vara den så kallade "spindeln i nätet" - vilket jag älskar att vara! Det ska bli spännande att se hur det hela utvecklas. 

I morgon kväll väntas hemfärd till familjen igen o sen är det helg med kalas x 2 och förhoppningsvis Osby Outlet, får se vad tiden räcker till. Har engelskaprov på måndag så lite plugg måste ju också klämmas in. Vet iaf vad jag ska göra i kväll på mitt hotellrum. 👍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0