Påskat ett helt år!

I dag har jag minsann ändå varit lite driftig och kreativ! Jag har tvättat, varit på lekplatsen i Tollarp med barnen (där Mio för övrigt slog upp sitt knä igen), varit på möte med chefen på mitt gamla/nya jobb, handlat, pluggat (lite) och påskpysslat lite för mig själv. Jag har nog aldrig haft det så "påskigt" som jag har det här nu, och dessutom har jag "påskat" ett helt år! Jo, för ni har väl inte gått miste om att det i dag både har  varit soligt och molnigt, det har regnat, haglat och till och med åskat! I princip alla årstider på en o samma dag - inte illa det! ;)



Klart att dockan också skulle gunga! 


Klättra i träd är ju ett måste! :)


Mio gick ut med en burk och samlade hagel, som vi numera förvarar i frysen.


Kvällens påskpyssel.






Testade förresten på att piffa upp Mios garderob lite också här på kvällningen :)

I morgon väntas handling, städning och gäster så det blir väl till att stänga de blå så man orkar upp denna lååååånga fredag. Stackars Henke ska upp o jobba klockan 05. Får se om jag slänger hans väckarklocka (mobilen) eller honom i väggen i morgon bitti när han inte vaknar av signalen (som istället väcker resterande familjemedlemmar). Lika spännande varje morgon! God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0