Sur & tvär...

Nej, hör & häpna, det är inte jag som är sur och tvär för tillfället, utan det är min man. Han säger sig försöka sluta snusa och ingen vore gladare än jag om han lyckas (denna gång)! Jag ska försöka stötta honom till 100 %, även om det för det mesta går ut över mig. Får väl helt enkelt försöka trippa på tå lite den närmsta tiden så att det hela blir så lugnt som möjligt. Denna gång ska det gå, så är det bara! Heja dig mitt hjärta!! 

I dag har jag haft en heldag med mina härliga tjejer! Vi har arbetat lite med vårt examensarbete och gått igenom lite läxor. Lunchade gjorde vi på Pecorino i Osby och dit åker jag gärna igen! En härligt god buffé med pasta, lufttorkad skinka, salami, ostar, bröd, sallad, krutonger o annat gott! Rekommenderar verkligen detta ställe! De har även en chark med stort utbud på olika skinkor, salamis m.m. samt en disk full med ostar - paradiset helt enkelt! :) 

Guuud, vad tacksam jag är som har dessa tjejer runtomkring mig. Känns som vi kan prata om allt mellan himmel och jord och vi skrattar tillsammans - mycket! Hur ska det bli om typ åtta veckor efter vår examen? Hur ska jag klara mig liksom? Det är dessutom bara jag som inte ska jobba på CSK... :/ Snacka om att det får bli måånga tjejträffar! ;)

I morgon väntas skola med IT och examensarbete och jag ska för en gångs skull försöka somna i tid i kväll. Så godnatt säger jag och på återseende! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0