Nämen - det va ett tag sen!

Borde man kanske ta upp det här med bloggen igen. Det har funnits många kvällar där jag ligger i sängen och tänker på saker jag vill dela med mig av och saker som jag vill bevara som minne, i textform. 

Ja, kanske man borde väcka liv i denna blogg igen? Ska iallafall ge det ett försök. Lovar inte att det kommer bli något kontinuerligt men någon gång då och då iallafall. Blir troligtvis inte så pretentiöst heller men det är väl mest mig själv jag skriver för. För er som är intresserade av en måttligt tråkig mammas liv som troligtvis mest skriver om familjelivet (och kanske lite svävande tankar och funderingar när jag lägger den sidan till) önskar jag en trevlig läsning! ;)

Ska bli spännande det här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0