Hihi

Åh vad det är mycket nu...! Examen nästa torsdag, examensfest, börja jobba måndagen efter, 30- och 3-års fest och ännu en annan sak jag är grymt spänd över! Det sistnämnda är dock en liten hemlighet men blir det något av det så får ni veta så småningom, eller ni får väl veta det ändå visserligen. ;) Jag håller iaf tummarna för att det ska bli av - såå kul!! 

I skrivandes stund är jag nu på väg till min nästsista dag i skolan. De flesta kurser har avslutats nu och än så länge är jag mycket nöjd med mina betyg, återstår att se om jag även är det i slutet av denna veckan... 😁 På måndag ska vi ha work shop med våra examensarbeten, hoppas på att det kommer en del folk, hade varit skoj! 

I morgon ska jag på möte på mitt jobb och prata om arbetsrutiner. Med tanke på att det mer eller mindre är en helt nytjänst  så är det extra bra att veta vad man ska göra. Likaså kan det ju vara bra för de runtomkring. Så jag ser framemot morgondagen så jag kan börja ladda upp inför mina nya rutiner, att jobba istället för att plugga. Kaos i hjärnan just nu 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0