Shopping shopping

Är just nu påväg till Tyskland tillsammans med Johannes och pappa för att inhandla lite dryck till sommarens kommande fester. Jag tar examen, Johannes fyller 23, Henke fyller 30 och Milla fyller 3. Det blir en del att stå i och jag känner att jag nog får ta och börja planera lite. Tiden springer verkligen iväg! 




I onsdags begav jag och mina bästa tjejer oss till Stockholm (igen). Denna gång var det dags för LSF-kongress. Det fanns även tid för lite shopping, god mat och en del fixande med vårt examensarbete. Snacka om att ha fina vänner! Vi har så himla roligt tillsammans och skrattar så tårarna sprutar! Guuuud vad jag kommer sakna dem, att vi inte kommer träffas typ dagligen känns verkligen......



The Beatles-style

Middag på Vapiano. Mycket gott och
rekommenderas varmt!

Vars en Strawberry-jar resulterade i
många skratt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0